Tiitisen tarina

Autokoulun historia lyhyesti

Kaikki alkoi 1965 kun Paavo ja Kaija Tiitinen perustivat autokoulun Karhulaan nimellä Autokoulu Tiitinen ja niin sitä edelleen puuskutetaan eteenpäin paikallisena perheyrityksenä. Tosin nimi on muuttunut Tiitisen Autokouluksi ja vanhemmat ajelevat jo ”yläkerran liikennekiemuroissa”.

Vuodet ovat vierineet ja liikennemäärät, vaatimustaso ja ajoneuvotekniikka ovat kehittyneet 60-luvun päivistä huimasti eteenpäin. Kuitenkin sama intensiivinen palo ajokoulutukseen ja opetuksen iloon on säilynyt. Aito käytännönläheinen opetus on meille kunnia asia.

Vuosien saatossa olemme kouluttaneet jo kymmeniä tuhansia uusia kuljettajia turvallisesti, vastuullisesti, ekologisesti ja ammattitaidolla liikenteeseen. Autokoulumme liikenneopetuksen kehittäminen ja ylläpitäminen ovat edelleen suuntana tulevaisuuteen.

TAKBRNDKNTTRhistoria, tarina